20.9.07

Choo choo called about 12:00 noon today from Davao asking me what i want as pasalubong. I got excited i didnt know what to answer. I already got a list written inside my head because I know there would be such call.
I said i want lots and lots of jumpoods ( my baby term for junkfoods).

Well anyway, here's an 'excerpt' on our conversation:

Choo Choo: muoli nako. unsa imo ipadala?
Me: jumpoods na daghan
Choo Choo: ha? mao ra na?
Me: Why?
Choo Choo: sure ka? lain na lang beh. mapalit ra mana nato anytime oi.
Me: ikaw bahala oi.
Choo Choo: nge! pagtarong bah
Me: uhmm.. maghuna huna sa ko.. (seconds after) boxers na lang
kay sumo na kau ako boxers.
Choo Choo: ah ok. cge unsa na style?
Me: basta, kanang ganahan ko.
Choo Choo: nge! unsa man lugar imong ganahan? ambot nimo oi.
Me: Hmp ka! bye...

toot... toot.. toot... toot... toot...

Well Choo Choo, this is what i want.








I like this because ive always liked a heavenly blue one.










But I like this more... so butterflyly. plus the color is so sweet.













This i love the most! Super sexy with slits. Butterflied gihapon.












Pwede pod kani tanan! para walay away mahitabo. hehehe.

2 comments:

akoa kana 2nd from the last, kay sekse, ok?
bagay pa yan sa akin,,,,gusto ko ang style and form, ok?...lol

sorry, cai ngayon lang ako, bc sa passed days.....pag ok na ang oras ko, balik diri.

Have a nice day na lang dha....take care.

parehas diay tag ganahan tita... hehehe.. murag bagay pod sa imo kay gamayon man ka... ingat. regards ko sa imo family.

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

 

© blogspot templates | Make Money Online